Wednesday 19 December 2012

hi !

Asalamualaikum wahai pembaca blog ! apa khabar semua ? adakah anda semua sihat ? alhamdunilah saya disini sihat ! baiklah , pertama sekali hari ni aku nak cerita pasal result PMR aku . for sure takda fail langsung , itu okay lahhhh . tapi i won't tell  anyone about my result . yang rapat-2 je . hehe  . dah lah amik lambat . pukul 3 macam tu baru g amik sebab ayah g workshop dulu . yang penting , sampai-2 je rumah dorang dah tahu result aku . yang best , dorang still tanya pasal KAMIL . aku stress betul . dia dah ada life dia bahh . okay , forget it and maybe he didn't remeber me at all . then , nak cerita pasal afidatul aini pulaa . dia cakap dia operate ? gilaaa ahhh , sayang tu budak gemuk sorang . hehe . dah lah comel . nak tengok muka dia ? jap eh  . okay , aku takde gambar diaaa . huh ! thenthen , pasal ieyna and nasrul pulaaa . ni gambar dorang yang aku suka gilaaa
comel kan ? almost three years dorang couple . hebat tak ? tapi tulah , langit tak selalu cerah . tiba-2 dah break . aku tak percaya tapi dah lebih seminggu mungkin . kesian dorang . aku harap dorang dapat sambung balik . aku sayang dorang dua ni . okay pasal mira pulaa . sekarang dia dah happy dengan pakwe baru dia. dah lah kawan aku . adui . hahhahaa . aku nak terkentut je bila dapat tahu . haha . then baby pulaa . yang ni gambar dia
kalau nak tumbuk screen tu sekarang , tumbuk lah . dia comel en ? okay sekaranag aku dah rapat balik dengan dia . dulu lagi rapat gilaa . dulu kitaorang bertiga iaitu , aku , baby dan enny . hehe . lawak betul bila ingat dulu-2 . okay sekarang nak cerita pasal husnaaaaaaaaaa . ohmai , rindu bapak ah dekat diaaa . apa khabar dia sekarang en ? dia still dengan fariss ke ? hmmm , hopefully she is okay . okay aku dah malas nak taip . bye asalamualaikum , and gudluck to all pmr candidates next year . wehahaha . here , ma picca 



No comments:

Post a Comment