Thursday 27 December 2012

baca sahajaaaaaaaa

asalamualaikummmm . kay , hari ni aku tetiba rasa macam nak berceritaaaaaaa pulak . so , macam ni cerita diaa . ceh ceh , macam apa jee . okay , cemni lewww hari tu aku online then aku ternampak allyshaa hazrin punya status dia nak pindah ? whatttt ! dah lah dah lama tak jumpaa dia dohh . rindu dooo kat diaa . dia dah ah baik , gemuk pulak tu . hahah . aku ingat lagi masa nak lepak kl dengan diaa . haha , memang gilagila betull . then ,dia kata pindah kat nilai ? perghhh , jauh siot ! hm haaaa , tak dapat jumpa lah nampak nyaaa . ada aral nanti , kita jumpa lah yeee ? thenthen , haaaa . ingat lagi KAMIL ? kay , dia tegur aku lahh . hahahahhahahahahah . tu pun nak kecoh . its just that aku terkejut dooo . haha . thenthen hari tu lepak dengan ina and nana and miraa kat rejanggg . then , jumpa anak aku ! comel bhh . nah gambar diaa
kay , muka aku macam apa jehh -.-
then , emy jer takdaaaaaaaaaaaaaaaaa . yang aku dukung tu nama dia damia alisyaaa . sebelah aku fanaa , miraaa , inaaa . hewhew . lagi jap gambar aku menggilaaa
masa ni kat rumah myraa . haha , entah apapa lah aku XD . then then ,
suci doo muka aku . hahahhahha . senanyee banyak lagi gambar , tai tu ah . myraa tak masuk kan lagi . heishhhhhh . sabar jelahh . then , hari ni nak lepak dengan dorangg semuaa . hewheww . emy ada jugaaa . haaa , semalam en en . aku pergi beli baju sekolah . pai tudung dah habis . aishhhhhh , ssakit hati jee . dah ah tinggal saiz XL ? otak diaaa . hahahha . and and . semalam malam en en , aku IM dengan nabill . nabil zarim tuu . dia dah handsomeeeee gilaaaa dohh . melting gak ah . sib baik dia kawan aku . haha . tapi tu ah , nak malu nalu lah pulak , aku nak je tumbuk mukaa diaaa . haha . nah tengok muka diaaaa ni . handsome en 
dia pengawas dooo . weh , sorry ah curi gambar kau . hahahahahhahhahaha . dah toughhh doh diaaaaa sekarang . hewhew , gatal pulak aku . and semalam aku IM dengan HABIBUL AKHBAR . aishh , dia ni macam abc pun ada jugaa . aku bercerita dekat dia , tetibe dia cakap cerita aku tu rekaan ? sabar ajelahhh . sib baik comel :p hahahhaha . haa , then baru sekarang aku jumpa husna wehh ! rindu dia gilaaa ah . aku harap dia tak pindah sekolah dooooo . nnati aku takda kawan pulakk . inas aku tak tahu ah diaaa . dia sekolah mana ah kan ? hmm , rindu nyaa kat diaorangg . kay , sampai sini je ah aku menaip . thanks kepada siapa yang baca . aku nak g masak nasi goreng ni . ceh ceh :p bye and take careee 






No comments:

Post a Comment