Monday 17 September 2012

smileeeee even just for a while

hey asalamualaikum . rinduuu nya dekat belog aku yangg terbiar setelah sekian lama ni . haaaa , baca title yang dekat atas tu , please do like that okay ? tak susah pun kan ? ewwww , pmr is just around the corner and i'm not ready yet :/ how i going to answer the questionnnnn ? dude , do pray for me yeahhh ? hmmmm haaaaaaaaaaaa tadi aku baca lah belog intan maisarah , aku rasa macam nak menangis jehhhhhh . weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , i'm so sorry okay ? aku aku tak tahu nak cakap mcm mana but , i do love him . and i know you still love him , same goes to him too . you should know , that's its hard for me to face all this . although , kita baru kenal aku rasa macam bersalah sangatsangat . tapiiiiiiiiiii , haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . okay nak nangissss . hmmmmmmmmmmmmmmmmm , do forgive me yeah intan ? haaaaaaaaaaaaaa , kawankawan semuaa macam mana ni ? tapi tapi aku sayang si gemuk tuuuuu . hmm haaa . tak tahu dah nak cakap macam manaaaa . kita cerita yangg happyhappy okay ? kita rindu kawankawan kitaaaa . masa dekat sekolah en en , ain macam apa je ouhh . cakap dengan aku menjerit-jerit . konon merajuk dengan aku lew tuuuwww . haha , fundek ahhh . husna and fariz okay agak nyaaaaaa , inas and puspa berdiam diriii . eqynnn ? haaaaaa , taknak cerita pasal tu , nanti aku sedih . ew , rindu so kecil tu . kamil ? haaaaaaaaa , sayang diaaaa bahhh . amik kau , nama dah terkeluar tuuu . and and tukar topik . kawan-kawan smktsr dah macam menjauhkan diri dari aku . aku rindu dorangg semuaaaaaaaaaaaa . rasa macam dah bertahun-tahun tak jumpaaaaaaaa . pleaseee , jangan tinggalkan aku kat sini sorangsorang eh ? korang taknak tengok aku menangis kan ? haaaa cerita lain pula . hari tu kan kan , 12 . 09 . 2012 aku dah sahsah jadi bini diaaaaa . wahahhaha , gatal gilaaaaa . terharu maaaa , setelah sekian lama bersamaaaaa baru sekarang declared our relationship . haaaaa , hopefully after this takda yang lain dah sebab aku dah taknak break break apa bagai . sebab taknak dikecewakan lah aku single almost 1year . seee ? lamakan ? and fyi , sepanjang umur aku 15tahun ni , kamil sorangg jelah yang dok bertakhta kat hati ni . terkezut gilaaaa en ? betapa setia nyaaa aku ni , haaaaaa . cehceh . hmmmmm nak cerita apa lagi eh eh . nak cakap pasal family , lain pulak yang jadi kanggg . haihhhh , itu jelah dari aku . thankssssss stalkerrr , loveyaaaaaa and do pray the good thing for me and my relationship with him  . thanks you

No comments:

Post a Comment