Wednesday 6 June 2012

kawan dunia akhirat :)


Asalamualikum wahai semua umat islam yangg diredhai dan dikasihi Allah . okay , nampak tak perempuan yang dekat atas tu ? okayokay . Nama dia Nur Amirah Binti Anuar . kita sebaya . okayokay . korang tahu , aku terharu gilaa baca belog diaaaaaaaaa . dia taip pasal aku . gilaaa menangis pulak . aku sayang kau sangat-2 wehh . kau tahu tak , kau lah kawan aku dunia akhirat . kita kawan dah lama kan ? cuba kau kira . haha . eww , nak nangis lahhh :'( . kau tahu tak , semua benda kita share sama-2 kan ? kan . aku sayang kau miraaaaa . kalau aku tak buat perangai , mesti takan jadi macam ni kan ? mesti kita macam dulu kan ? hm , sedih ! tadi lepak dekat rumah kau dengar mak kau membebel . haha , sampai kau tertidur . macam bangang jeee . weh , ingat tahu aku sayang kau sangat-2 . nobody can replace youuu in myheart . you're the best among the best amiraaa . ye , memang aku nak jadi macam kau . aku sukaa tengok life kau . hihi , bestnyaaaa . sayang kau gilaaa ! and satu lagi , kalau aku ditakdirkan pergi dulu dari kau , tlong sedekahkan AL-FATIHAH untuk aku k ? haha ;D k joke --' hmm . MELOVEYOU HASANAH . kay , kenapa kau cakap macam tu ? kau tahu tak , aku sedih gilaa bilaaa kau cakap mcm tu ! kau ni dah kenapa ? kau dah lupa ke apa yg kita ckp dekat mak kau tu ? kau dah lupa eh ? aku sayang kau , kau jangan cakap macam tu lagi ! ingat ! iloveyouu NUR AMIRAH ANUAR !

No comments:

Post a Comment