Monday 4 June 2012

sedihh ada happy ada :)

asalamualaikum wahai semua umat islam yangg dikasihi dan diredhai oleh allah . okayyyy , hari ni kita rasa cam happy sangat ! sangat-sangat . haha , tak tahu nak ckp mcm mana . tapi agak lah , malam tadi ada cryingg siket . huuuuuuu , sentappp gilaaaaa . call lah kawan . agak-2 menangis jugaa lahh . hoho . aku ni cengeng sangat lah kann ? yelahh nak buat cemana . masa tu aku cakap aku takda kredit . memang aku takda kredit masa tu . aku pakai hot ticket , call je ada . untuk text takdaaaa dahh . then , aku call dia tak angkat pulakkk . masa tu dia tengah touchinggg , tak boleh buat apa dahh . aku ceita kat wanie , wanie cemmmm . entah lahhh . masa tu dia online fb pulak . aku tegur , dia buat bodoh jugaaaa . agak cryinggg jugaakkkk lahh . heee >.< then , dia IM , woooo , happy siket lah . pastu suruh calll pulak dahh . nak dengar suara aku . suruh aku nyanyi bagai-2 . haha . mula-2 nak nyanyi lagu jiwang siket , tak suka . lagu omputeh jugaa aku nyanyi . tengah malam , suara tak sedap mana . haha , konon suara aku merdu lahhh XD . memang betul pun . haha . aku dah tak tahu nk ckp apa dekat dia , kitaorg text jeeeeee . dah sembang dengan dia sebelum dia touchingg tu . sebab tu hilangg idea nk ckp apaaa . hoho , kalau tak aku bercakap tak henti-hentilahh nampak nyaaa . korangg macam tak kenal aku pulak kan ? haha . nak taip apa lagi yehh ? haaa , Emyraaa cakap nak datang rumahh . tapi tak jadi . bilaa lah nak dapat jumpa kawan aku sorangg ni . imissyouu tahuu ? hee .hmm , takda apa nak cerita lagi dah . btw , thanks read :)

No comments:

Post a Comment